Bewonerscommunicatie, een onmisbare schakel

Projecten in de bouw kosten doorgaans veel tijd. Opdrachtgevers zetten tenders uit, (bouw)bedrijven maken voorstellen op, selectieronden vinden plaats, voorbereidingen worden getroffen en vergunningen aangevraagd. Maar daarmee is de cirkel nog niet rond.

Ook de huidige of toekomstige bewoners vormen een grote schakel in deze complexe ketens. En bouwbedrijven kunnen vaak pas starten als de bewonerscommunicatie van A tot Z heeft plaatsgevonden. Een onmisbare schakel. Via mijn blogs deel ik mijn ervaringen. Doe er je voordeel mee.

10 tips voor meer tijd (deel 2)

10 tips voor meer tijd (deel 2)

Twee weken geleden publiceerde ik de eerste 5 van 10 tips om meer tijd te creëren in je werkweek. Heb je al een of meerdere tips...

10 tips voor meer tijd (deel 1)

10 tips voor meer tijd (deel 1)

In mijn vorige artikel vroeg ik jullie naar de grootste uitdagingen in je werk, als bewonersbegeleider tot een van je taken behoord....

Logo Bouwzorg Fryslan
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.