Bouwzorg Fryslan
  • Home
  • Diensten
  • Portfolio
  • Inspiratie
  • Over ons
  • Blog
  • Tools
  • Tarieven
  • Contact
  • Privacy Statement
  • Home
  • Diensten
  • Portfolio
  • Inspiratie
  • Over ons
  • Blog
  • Tools
  • Tarieven
  • Contact
  • Privacy Statement

Het VerbouwJournaal


Kosten zijn afhankelijk van de afspraken die we maken.

VerbouwJournaal voor bewoners

Het VerbouwJournaal is een leuke en makkelijke bewonershandleiding bij renovatieprojecten. De bewonersinformatie - een boekje in A5 formaat-  laat precies zien wat er gaat gebeuren.  Ook bewonerskeuzes en voorbereidingen staan in het VerbouwJournaal. Bewoners krijgen een actieve rol in het bouwproces en worden optimaal geïnformeerd.
In het werkgedeelte worden vragen en antwoorden, afspraken en acties tijdens de uitvoering bijgehouden. Misverstanden en eindeloze discussies worden zo vermeden.
​
Het VerbouwJournaal is project specifiek. Het VerbouwJournaal voor renovaties is binnenkort ook online beschikbaar.

​Bekijk voor een impressie de dia's links.
Contact voor meer informatie

Binnenkort leverbaar

Uitgave op A5 boekje met stalen ringband, verzonden per post

€ 15,-

​Uitgave als E-book, verzonden via email

€ 12,-

VerbouwJournaal voor particulieren

Het VerbouwJournaal is een leuke en makkelijke tool voor particulieren die gaan verbouwen.

De inspiratiepagina’s helpen de opdrachtgever bij de voorbereiding. Zo krijgt hij / zij een actieve rol in het bouwproces.

In het werkgedeelte worden vragen en antwoorden, afspraken en acties tijdens de uitvoering bijgehouden. Misverstanden worden zo vermeden en dat scheelt tijd, geld en een heleboel stress.

​Het VerbouwJournaal is een onmisbare tool bij particuliere verbouwingen.

​

Bedragen zijn inclusief BTW maar exclusief verzendkosten

    ​7 valkuilen in de communicatie met bewoners tijdens renovatieprojecten

Download het E-book

Bezoekadres

Wat klanten zeggen

"Helena denkt 'out of the box' en vertaalt nieuwe ideeën en visies naar de praktijk van nu . Daarnaast heeft ze het vermogen om de vraag van de klant centraal te stellen en deze te beantwoorden met een technische oplossing. Dit lijkt logisch, echter in de bouwsector is dat zeker niet zo. "
Foto gebruikt onder Creative Commons van Nederland in foto's