Twee weken geleden publiceerde ik de eerste 5 van 10 tips om meer tijd te creëren in je werkweek. Heb je al een of meerdere tips toegepast en pluk je daar nu al de vruchten? Fantastisch! Zat er niks voor je tussen of wil je nog meer tips over het effectief gebruiken van je tijd? Lees dan snel verder....
0 Reacties
In mijn vorige artikel vroeg ik jullie naar de grootste uitdagingen in je werk, als bewonersbegeleider tot een van je taken behoord. Het zal je waarschijnlijk niets verbazen dat TIJDGEBREK met stip op nummer 1 staat.
Het begeleiden van bewoners voor het succesvol doorlopen van een renovatieproces is een vak apart, Door een goede relatie met de bewoners voorkom je oponthoud en beperk je faalkosten. Het is helaas niet vanzelfsprekend dat er een post “bewonersbegeleiding” in de begroting wordt opgenomen. De communicatie met de bewoners wordt dan een extra taak voor de projectleider of uitvoerder. Maar waar haal je de tijd vandaan? Hoe voeg je deze extra werkzaamheden in je overvolle schema? Wanneer er geen ruimte is om bewonerscommunicatie uit te besteden, moet je je tijd effectiever gebruiken. Dat is een hele uitdaging. Door verschillende methodes voor time management te combineren, vergroot je je effectiviteit. Zo ontstaat er meer tijd voor je taken als bewonersbegeleider. In dit artikel geef ik je de eerste 5 van 10 tips om effectief met je tijd om te gaan. |
AuteurIk deel graag mijn verhalen en ervaringen met jullie! Archieven
Februari 2020
Categorieƫn |
Bezoekadres |
Wat klanten zeggen"Helena denkt 'out of the box' en vertaalt nieuwe ideeën en visies naar de praktijk van nu . Daarnaast heeft ze het vermogen om de vraag van de klant centraal te stellen en deze te beantwoorden met een technische oplossing. Dit lijkt logisch, echter in de bouwsector is dat zeker niet zo. " |