Het bevalt me niet meer mijn jarenlange kennis en ervaring in het begeleiden van renovatieprojecten in de woningbouw alleen in te zetten tijdens projecten. Ik wil zoveel mogelijk collega’s en bewoners helpen en laten profiteren van goede communicatie tijdens een renovatie en daarom ga ik mijn kennis structureel met jullie delen.
Ik publiceer zo nu en dan al een artikel maar vanaf vandaag doe ik dat iedere twee weken. Om ervoor te zorgen dat ik schrijf over zaken die jou helpen in je werk, heb ik je hulp nodig. Met welke vragen loop jij rond? Wat zijn dringende zaken waar je in je werk mee te maken hebt en waar je meer over wilt weten? Laat de issues die spelen in jouw werk achter in het commentaarveld onder aan deze pagina en ik stuur als dank het pdf-rapport ‘De zeven valkuilen van bewonerscommunicatie’ naar je toe. In dit rapport deel ik de 7 grootste valkuilen die ik ervaar in mijn werk als bewonersbegeleider. Deel dit artikel met jouw netwerk door het te liken of nog beter te delen, want zo kunnen collega’s in jouw netwerk ook van deze informatie profiteren. Wil je meer weten over mijn passie voor renoveren en bewonerscommunicatie? Ga dan naar www.bouwzorgfryslan.nl, stuur een mailtje naar helena@bouwzorgfryslan.nl of bel me via 06 47 28 66 76. Met vriendelijke groet, Helena Spits
0 Reacties
|
AuteurIk deel graag mijn verhalen en ervaringen met jullie! Archieven
Februari 2020
Categorieën |
Bezoekadres |
Wat klanten zeggen"Helena denkt 'out of the box' en vertaalt nieuwe ideeën en visies naar de praktijk van nu . Daarnaast heeft ze het vermogen om de vraag van de klant centraal te stellen en deze te beantwoorden met een technische oplossing. Dit lijkt logisch, echter in de bouwsector is dat zeker niet zo. " |